söndag 18 mars 2018

Söndagsläsning

Academic Work
söker
Webbskribent med öga för texter
"Som webbskribent kommer du arbeta med att skriva artiklar till Trigger Co.s kund. Du kommer bli briefad om vad artiklarna ska handla om för att sedan själv utforma dem. Totalt kommer du skriva ca. 1-3 artiklar per månad."
Egen dator, mycket god skriftlig förmåga, utbildning inom relevanta ämnen media, journalistik, kommunikation eller medievetenskap.
Start omgående
Deltid 5-15 h per månad


Modernera har en del distansarbeten på sin sida.

Lystra 
söker
vik. bemanningsassistent
hemifrån
"Du kommer att ha ansvar för att ta emot sjukskrivningar och ringa in sjukvikarier för våra kunder i din region under kvällar och helger. Du kommer att arbeta nära uppdragscheferna i regionen och vara insatt i de ärenden du arbetar med. 
Arbetet sker hemifrån och du får en fast ersättning oavsett antalet samtal."
Fast lön
Deltid kvällar/helger


Drevviken
Drevviken igår tack till IN för att jag får låna bilden.

Övrigt
Ibland blir jag helt lyrisk över hur vackert Sverige är.
 Kanske för att jag flackar världen runt ofta och ser så många olika platser som inte är rena, vackra och med den natur som är oslagbar i Norden även i tättbebyggda områden.

Hade lite folk hemma igår ( normalt gillar jag att äta ute) då slipper jag städa undan, diska och svettas i köket.
Fick för mig att visa vad jag går för (verkligen barnsligt och löjligt)..
Jag lyckades helt otroligt!
 Pasta con salsa genovese  recept (engelska)  här
Och lemon curds old fashion hittade jag här
Och detta är ingen annons!


Undersökningar
Utbetalning presentkor M3 panelen valde 100 H&M.
 Jag har svårt att komma med i cint skötta panelernas undersökningar.
Hinner inte i tid eller så är målgruppen fylld av olika anledningar.
Jag skulle ha varit en man i dessa lägen!


Ha en fin Söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar